top of page

„Password 2025“ finale susirungs 30 efektyviausių rinkodaros sprendimų

Writer: ernesta00ernesta00

Tarp jų - parodos 2024 kampanija „Balsuok už vyną“


Rinkodaros ir komunikacijos ekspertų komisija iš 48 paraiškų išrinko 30

efektyviausių, stipriausių kampanijų, kurios toliau rungsis finale. Labiausiai

šiais metais nustebino viešasis sektorius, šiemet pateikęs rekordinį skaičių

paraiškų – 16-a, šešios jų keliauja į finalą.


Visi finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys metinėje reklamos ir rinkodaros

profesionalų efektyvumo konferencijoje „Password 2025“ kovo 27 d.


Justas Razmus, AB „Vilniaus pergalė“ rinkodaros vadovas, „Password 2025“ komisijos

narys, taip pat pasidžiaugia stipresniais pretendentais.

„Kadangi konkurso komisijos nariu esu jau ne pirmą kartą, matau, kad užpildytų paraiškų

kokybė nuosekliai kyla, – seniau buvo nemažai tokių darbų, kurie sunkiai galėjo net

pretenduoti į apdovanojimus, o šiemet tokių pasitaikė vos vienas kitas. Kitaip tariant, ne

tik vertinimui pateiktos kampanijos rezultatyvios, tačiau ir jų paraiškos sudėliotos

profesionaliai“, – kalba J. Razmus.

Pasak jo, jei reikėtų trumpai apibūdinti, kokie darbai šiemet dominuoja, galima būtų

įvardinti drąsą ir netikėtus sprendimus, mat rinkodaros kolegos žengė ir į temas bei sritis,

kurios yra už šios specialybės ribų.

„Dalyje kampanijų pasitelkiama nacionalinio pasididžiavimo tema, rinkodaros įrankiais

keičiami aukščiausio lygio politikų naratyvai, net visos šalies piliečių požiūris į šiuo metu

aktualiausias temas. Taip pat yra darbų, kurių ašis – specialiai kampanijoms sukurtos

dainos ir dingusių žmonių paieškas imituojantys žaidimai, yra ir kampanijų, kuriomis

pirkėjai įtraukiami į sprendimų priėmimo procesus ilgam laikui, tarsi būtų įmonės

darbuotojai. Tarp konkurso dalyvių yra ir keli tęstiniai darbai, nuosekliai statomi ant

ankstesniais metais sukurto komunikacinio pagrindo“, – pabrėžia J. Razmus.


„Verslo žinios“ žurnalistės Rūta Balčiūnienė straipsnis



Ar prisimenate 2024-ųjų mūsų parodos šūkį „Balsuok už vyną“? Būtent ši parodos kampanija pateko tarp trijų efektyviausių įvaizdinių rinkodaros kampanijų.




Finalas vyks 2025 kovo 27 d. Kampaniją komisijai pristatys parodos vadovė Ernesta Palubinskienė.

 
 
 

Comentarios


Los comentarios se han desactivado.
bottom of page