Didžiausia vyno paroda šiaurės Europoje

15
Gru

Grįžta didžiausia Baltijos šalyse vyno paroda „Vyno dienos“ – įvyks 2022 pavasarį

2022 m. gegužės 6-7 dienomis įvyks šešioliktą kartą rengiama paroda „Vyno dienos“. Parodų ir kongresų centre „Litexpo“ rinksis šalies vyno gamintojai ir platintojai, gausybė užsienio vyninių, sidro, alaus ir kitų gėrimų gamintojų ir pardavėjų. Kaip visuomet, parodoje vyks seminarai, degustacijos ir paskaitos, vedamos ne tik Lietuvos, bet ir užsienio šalių gėrimų ekspertų. Bilietai – jau prekyboje! Juos platina Tiketa.

Nuo 2005 m. organizuojama paroda sutraukia vyno mėgėjų, profesionalų ir gamintojų bendruomenę, susirenkančių sužinoti vyno pasaulio naujienų, pabendrauti ir pasidalinti patirtimi. „Vyno dienos“, anot jų sumanytojo Arūno Starkaus, pirmiausia atsirado kaip edukacinis renginys – tai nesikeičia, o pastaraisiais kartais paroda rengiama su saikingo vartojimo šūkiu, priklausant tarptautinei asociacijai  „Wine in Moderation“.

Kaip teigia A. Starkus, paroda per daug metų keitėsi, pildėsi naujovėmis, renginiais, tačiau jos tikslas – jaustis Europos ir vyno pasaulio kultūros dalimi – išliko.

„Džiugu, kad į „Vyno dienas“ suplūsta ir gausybė profesionalų, ir vyno mėgėjų – per 4000, o aplankyti galima daugiau nei 100 dalyvių stendų. Stengiamės, kad paroda inovatyvumu nenusileistų didžiosioms Italijos, Prancūzijos, Vokietijos vyno parodoms, todėl čia apsilankiusieji įgauna naujausių žinių, akis į akį pabendrauja su vyndariais, aptaria vyno pasaulio aktualijas, degustuoja gėrimus ir iš parodos iškeliauja gerokai praplėtę savo akiratį. Galime sakyti, kad pažinimo džiaugsmas – garantuotas renginio palydovas“, – pasakoja A. Starkus.

Grįžtančios net po dvejų metų pertraukos, kurią lėmė pandemijos sąlygos, „Vyno dienos“ išlaikys geriausias tradicijas, tačiau nustebins tiek mažais pokyčiais, tokiais kaip kiekvienam parodos lankytojui įteikiama atnaujinto dizaino, kokybiško šveicariško krištolo taurė degustacijai, tiek didesniais – kasmet augusi, paroda dar labiau plėsis ir suteiks progų interaktyviai bendrauti. Ketinama sulaukti ir daugiau nealkoholinių gėrimų gamintojų ir platintojų, kviečiančių susipažinti su jais ir siūloma produkcija.